۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

ساختار منطقه ای شرکت آب و فاضلاب خوزستان ابلاغ شد

ساختار منطقه ای شرکت آب و فاضلاب خوزستان ابلاغ شد

اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان از ابلاغ ساختار منطقه‌ای این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صابر علیدادی پیش از ظهر امروز جمعه در جلسه‌ای به منظور پویایی، چابک سازی و خدمات رسانی به مردم خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: احکام مدیران مناطق ۱۳ گانه بر اساس ساختار جدید سازمانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ابلاغ شد.

وی، هدف از تقسیم بندی حوزه فعالیت آبفای خوزستان به ۱۳ منطقه را کاهش سطوح سازمانی به منظور تسهیل در امر تصمیم‌گیری، رفع موانع بهره برداری، ارتقای سطح بهره‌وری و استفاده بهینه از کلیه امکانات مختلف؛ منابع، تجهیزات و ماشین آلات و نیروی انسانی، رعایت عدم تمرکز در ستاد و تفویض بخشی از اختیارات و وظایف در کلیه بخش‌های سازمانی به مناطق عنوان کرد.

علیدادی گفت: با توجه به تعداد بالای شهرها و روستاها در استان، مشترکان، پروژه‌های آب و فاضلاب، پیمانکاران و موضوعات متعدد و گسترده می‌توان با سپردن بخشی از وظایف به مناطق ۱۳ گانه مدیریت قوی‌تر و منسجم‌تری برای ارائه خدمات به همشهریان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: با اشاره به اینکه بر اساس منطقه بندی، فعالیت ادارات تابعه شرکت زیر نظر مناطق ۱۳ گانه انجام خواهد شد، افزود: با این اقدام رصد و ارزیابی مدیران ادارات توسط مدیران مناطق با یک سیستم نظارتی قوی انجام خواهد شد تا ضمن جلوگیری از اعمال مدیریت‌های سلیقه‌ای، اجرای وظایف و پروژه‌ها منطبق بر سیاست‌های آب و فاضلاب پیش روند.

وی، به مدیران مناطق آبفا تاکید کرد: با قدرت و توانایی در حوزه کاری خود فعالیت کنید و برای خدمت به مردم شریف خوزستان و در راستای خدمات رسانی مطلوب شبانه روز تلاش کنید چرا که وظایف امروز شما مناطق دو چندان شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، نظارت بر اجرای سیاست‌های درآمد و هزینه، رصد و اجرای خدمات آب شرب بهداشتی در حوزه تحت سرپرستی، رصد و ارائه خدمات جمع‌آوری، تصفیه فاضلاب در حوزه تحت سرپرستی، پیش بینی‌های لازم برای پاسخگویی به نیازهای آتی، پاسخگویی به مراجع قانونی و نظارت بر اجرای دستورالعمل، اختیارات وظایف مدیران و رؤسای ادارات تحت پوشش را از مسئولیت‌های مدیران مناطق عنوان کرد.

علیدادی، استفاده از افراد متخصص برای تصدی پست‌های مدیریتی، شناسایی منابع درآمدی جدید در قالب انشعابات خاص و پیگیری انشعابات غیرمجاز، برنامه‌ریزی و نظارت بر میزان وصولی، انجام اقدامات لازم برای انجام حداکثری وصول درآمد آب بها و حق اشتراک آب و فاضلاب، نظارت و اجرای برنامه‌های عملیاتی مدیریت کنترل کیفیت و بهداشت آب، برنامه‌ریزی برای نوسازی شبکه‌ها، اصلاح انشعابات، برقراری ارتباط دو سویه میان آبفا و دستگاه‌های ذی‌ربط را از جمله شرح وظایف مدیران مناطق ۱۳ گانه در حوزه معاونت‌های مختلف شرکت آب و فاضلاب معرفی کرد.

در پایان این جلسه احکام مدیران مناطق ۱۳ گانه آبفا خوزستان ابلاغ شد.

کد خبر 6253405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha